7 factori importanti pentru a lucra de acasa eficient

WINDOWS 7: 14 ianuarie – incetare suport
January 10, 2020
Importanța backlink-urilor în strategia SEO pentru site-ul afacerii tale
April 7, 2020

In aceste momente, presupunem ca toti angajatii, sau cei mai multi dintre ei, lucreaza de acasa. Este usor sa prespunem faptul ca toti cei ce lucreaza de acasa, se pot adapta foarte usor la sistemul de lucru la distanta, dar spatiul de acasa nu este acelasi lucru cu biroul, iar unele persoane au nevoie de un mic ajutor pentru a se adapta. Eu, din 2012 lucreaz de acasa (cand nu am munca de teren 🙂 )

Va las mai jos cativa factori cheie pentru a lucra eficient de acasa.

  1. Comunicare – tineti legatura cu echipa (apel telefonic sau video o data pe zi). Informati membrii echipei asupra statusului proiectelor. Pentru partea de video conferinta va sugeram un sistem nou, gazduit pe servere din Timisoara. Sistemult este Conference by AdvantechOne la calitate HD (FHD).
  2. Feedback – Cereti feedback. Munca de acasa nu se poate compara cu munca de la birou. Stabileste linii clare si timpi clari de raspuns la solicitari. Practic, stabileste ore exacte la care sa se trimita feedback-urile.
  3. Raportare – Aici ne referim la coordonatorii de echipa. Ei trebuie sa implementeze proceduri care sa le permita sa constate daca angajatii isi indeplinesc cerintele.
  4. Program de lucru – Este important sa aveti stabilita o ora de START si o ora de INCHERE a zilei de lucru.Recomand un grup de chat (whatsapp sau alte grupuri de chat) prin care sa va spuneti buna dimineata reciproc. Asa stiti ca toti sunteti “la lucru”.
  5. Raspundere, siguranta si sanatate – Asigurativa bunurile aflate in posesia angajatului (laptopuri, desktopuri). Un lucru important este acela ca angajatul sa se simta in mediul lui: daca este obisnuit cu tastatura lui de la birou, e bine sa o dati sa lucreze cu ea.
  6. Suport tehnic – Daca nu functioneaza ceva, puteti apela la depatamentul de IT al companiei, sau la un departament extern. Pentru un departament extern, puteti deschide un tichet de asistenta trimitand un email la adresa: support@servicii.it , si un reprezentant al companiei va va raspunde.
  7. Socializare – Reuniti angajatii de la distanta intr-un mod virtual. Cum spuneam si mai sus, lucrul acesta se poate foace pe baza sistemului de conferinta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *